نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 17:38

توقف ۱۵ هزار وسیله غیربومی در گلستان طی طرح نوروزی

گرگان- معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: توقف ۱۵ هزار وسیله غیربومی در گلستان در طرح نوروزی بیانگر مقصد سفربودن این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تیموری بعدازظهر یکشنبه در سیزدهمین جلسه و آخرین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی و حمل و نقل گلستان در سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: براساس آخرین آمار میزان اعتبارات استانی راهداری و حمل و نقل در سال ۱۴۰۱ یک به ۱۱ و تخصیص هم هشت درصد بوده است.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، یکی از راه های ارتقای ایمنی راه ها را، افزایش اعتبارات استانی دانست و گفت: توقف ۱۵ هزار وسیله غیربومی در استان در طرح نوروزی بیانگر مقصد سفربودن این استان است.

به گفته تیموری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سعی کرده اعتبارات را به گونه ای تقسیم کند که جان مردم در اولویت باشد.

وی، برای افزایش ایمنی راه ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در طرح نوروزی تاکید بر پارک عمود خودروهای راهداری با روشن کردن چراغ گردان ها، تغییر مکان یابی های خودروها و استفاده از تیم های جهادی در آرام سازی ترافیک داشت.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر گلستان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم گزارشی از اقدامات بخش های مختلف راهداری و حمل و نقل از جمله اقدامات قبل سفرهای نوروزی، اجرای طرح های نوروزی پویش همراهان سفر ایمن و کاهش منفی ۱۰ کیلومتر بر ساعت و غیره ارائه کرد.

عادل مصدقی گفت که حمایت های شهرستانی از ایستگاه های طرح پویش همراهان سفر ایمن را لازم داریم تا به اهداف سازمانی دست یابیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100585

مهمترین اخبار ایران و جهان: