نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 08:52

برف مدارس برخی از شهرهای آذربایجان غربی را غیرحضوری کرد

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرهای این استان به علت بارش برف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرهای این استان به علت بارش برف خبر داد. 

در این اطلاعیه آمده است؛ 

با توجه به بارش برف و برودت هوا، برنامه فعالیت مدارس در نقاط مختلف استان آذربایجان‌غربی، طی امروز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه در نوبت صبح، به شرح زیر اعلام می‌گردد:

شهرستان چالدران: فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی، با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. 

شهرستان شوط: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و عشایری و نیز تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهری در شهرستان شوط، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

شهرستان پلدشت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش ارس، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

 

شهرستان چایپاره : مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستاهای قنات باقر بیگ، قره کندی، بسطام، کسیان، بادکی، مارقشه، خانقاه چورس، قنات میرزا جلیل، چورس، حسین بگلو، حاجیلار ،علی آباد، بابل آباد و شهرک بابل آباد، حسین آباد،کامل آباد، مساکن مهر و میرزاحسام، با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

آموزش در سایر مدارس روستایی، در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود؛ همچنین آموزش در مدارس ابتدایی شهری، با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654041

مهمترین اخبار ایران و جهان: