نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 01:04

۷هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور به بوشهر ابلاغ شد

استاندار بوشهر از ابلاغ ۷ هزار میلیارد تومان مصوبات سفر هیئت دولت به استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی این اعتبار باید تا ۲۰ ماه آینده به طرح‌ها تخصیص یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر چهارشنبه شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تأکید بر تسریع در جذب اعتبارات در تکمیل طرح‌ها، اظهار داشت: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، تا پایان دولت سیزدهم طرح‌های تدوین شده باید تکمیل شود.

وی با اشاره به مصوبه دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، گفت: در دور اول سفر رئیس جمهور یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پس از تصویب در جلسات تخصصی در مرکز کشور از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد و طرح‌های آن در شورای برنامه‌ریزی استان نیز برای اجرا مصوب شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، اضافه کرد: در این سفر ۴ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان به‌عنوان تعهدات وزارت نفت و یک‌هزار میلیارد تومان تعهدات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای اجرای طرح‌های مصوب هیئت دولت به تصویب رسید.

محمدی‌زاده از ابلاغ ۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مجری طرح‌های مصوب شده ۲۰ ماه فرصت دارند این اعتبارات در تکمیل طرح‌ها جذب کنند. 

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی باید ماهانه ۳۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ابلاغی را در اجرای طرح‌ها هزینه کنند و تا پایان دولت سیزدهم همه طرح‌ها تکمیل و افتتاح شود. 

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: همه طرح‌های عمرانی و اعتبارات آن در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مصوب شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641541

مهمترین اخبار ایران و جهان: