نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 12:49

تصمیم‌های کارساز دولت سیزدهم در حوزه سیاسی و اقتصادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم در حوزه سیاسی و اقتصادی تصمیم‌های کارسازی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: در دولت سیزدهم با تلاش خستگی‌ناپذیری که آیت الله رئیسی دارند، وزارت امور خارجه کشور نیز همپای رئیس جمهور تصمیم‌های کارساز در جهت فعالیت های سیاسی و اقتصادی دارد.

وی گفت: در کنار این تلاش‌ها، ارتباط با کشورهای همسایه و دوست خیلی حساب شده در حال انجام است و سیاست خارجی در این دولت نقش مؤثر اقتصادی دارد که بعد خود را نشان خواهد داد.

آیت الله عبادی با اشاره به ناپدید شدن هزاران پناهجو در اروپا، تصریح کرد: در چنین وضعیتی هیچ کسی از آنها سؤالی نمی‌پرسد، اروپایی‌ها در کفرشان هم نفاق دارند و امروز چهره آنان برای عوام هم آشکار شده و هر روز در آنجا علیه‌شان تظاهرات است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان ادعای اروپا در خصوص دموکراسی و حکومت مردم بر مردم، گفت: سوابق و شناسنامه اروپایی ها نشان می‌دهد از ۵۰۰ سال قبل اروپای وحشی به جان مردم دنیا افتاده است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه آمریکا همین اروپای وحشی است که بر روی قبر بومیان ساخته شد، بیان کرد: آیا نباید از راه‌اندازی جنگ‌های بین المللی و جنایات اروپایی‌ها سؤال شود و اینکه این چند هزار پناهنده به اروپا چه شدند و چه بلایی به سر آنان آمده است.

وی با بیان اینکه نظام و جامعه بین‌الملل اگر قانون ندارد پس چرا ادعا دارد و اگر قانون دارد چرا اجرا نمی‌شود، متذکر شد: انتظار داریم در دولت انقلابی و مردمی و ایمانی این موارد به صورت فنی هر روز از سازمان ملل و حقوق بشر و مدعیان حقوق کودک و زن سؤال شود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: جهان را برای همه بشریت جهنم کرده اند و باید فکری برای تمدنی شود که در آن نوع بشر نجات پیدا کند و تنها اسلام است که حرف برای دنیا دارد و امروز آن هایی که شعورشان سر جاست از جنایت های آمریکا و اسرائیل بیزارند.

وی در پایان گفت: در دولت سیزدهم در عین حال که همه بدنه همراه نیست اما کارهای عظیمی در حال انجام است و امیدواریم بیش از پیش موفق باشند.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621741

مهمترین اخبار ایران و جهان: