نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 19:01

عده‌ای در فتنه 88 با سکوت خودشان نامردی کردند

امام جمعه باشت گفت: عده ای نان انقلاب را خورده بودند ولی در حق انقلاب نامردی کردند عده ای سکوت کردند زمینه ای را ایجاد کردند که دشمنان ما از جمله آمریکا و اسرائیل طمع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس باشت حجت الااسلام امید گنجه‌ای در مراسم ۹ دی این شهر اظهار داشت: خداوند متعال به حضرت موسی وحی فرمود که مردم را  به روزهای خدا ( ایام الله) یادآوری کن.

گنجه ای ادامه داد: یکی از این ایام الله در انقلاب اسلامی بی شک روز ۹ دی است رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که روز ۹ دی یوم الله است.

وی درباره مبنای قرآن در نام گذاری ایام الله عنوان کرد: ملاک و معیار ایام الله این است در روزهایی که انسان دست قدرت خدا را دیده نشانه های الهی را در واقعه‌ای دیده است حقیقتا ۹ دی از وقایعی بود که دست قدرت خدا را دیدیم.

این خطیب جمعه افزود: تمام کفر در یک جنگ در مقابل تمام اسلام یعنی اسلام واقعی ایستاده بودند از سلطنت طلب تا همجنسگرا، منافقین و دشمنان این نظام و انقلاب بستری را فراهم دیدند.  

وی با اشاره به خیانت عده ای تصریح کرد: عده ای نان انقلاب را خورده بودند ولی در حق انقلاب  نامردی کردند عده ای سکوت کردند زمینه ای را ایجاد کردند که دشمنان ما از جمله آمریکا و اسرائیل طمع کردند.

گنجه‌ای گفت: شروع حمایت علنی آمریکا و اسرائیل همین ۹ دی بود زمینه ای که در سال ۸۸ ایجاد شد بستر فتنه های دیگر شد بستر سنگین ترین تحریم ها شد که در سال ۱۳۹۰ آن تحریم های فلج کننده که از سمت آمریکا بر کشور ما اعمال شد.

خطیب جمعه باشت با اشاره به علل تحریم های ۱۳۹۰ خاطرنشان کرد:  به خاطر نامه نگاری‌ها و کارهای خبری که منافقین داخلی در کشور انجام دادند باعث شد کشور تحریمات بی سابقه ای را تجربه کند.

وی ادامه داد: خیانت های زیادی شد ولی مردم ما با هر گرایشی حتی افرادی که به کاندیدای خاص رای دادند بعد از مدتی راه را دیدند و فرامین رهبر معظم انقلاب گوش جان سپردند.

گنجه ای عنوان کرد: دیدید بعد از ۸ ماه این فتنه جمع شد و روسیاهی به آن ها ماند و هنوز مغضوب ملت هستند.

وی ادامه داد:  توهین هایی که در محرم آن سال به اباعبدالله الحسین انجام شد را فراموش نمی کنیم و این آخرین میخی بود که بر تابوت فتنه گران زده شد و مردم بصیر ما هر روز و روز به روز به قله ای که مقام معظم رهبری فرمودند نزدیک می‌شویم.

خطیب جمعه باشت عنوان کرد: جهاد تبیینی که در طول این سال ها انجام شد از رهگذر آن ملت ما و کشور با تجربه شد دشمنان و منافقین را شناختند و امروز می بینیم از همه سلایق فکری در این جمع حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621085

مهمترین اخبار ایران و جهان: