نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 16:52

خانواده داغدار شهید حادثه تروریستی کرمان: «ما مردم حاج قاسمیم»+فیلم

در دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی روز گذشته کرمان، خانواده یکی از این شهدا خطاب به قاضی‌زاده گفت: «ما مردم حاج قاسمیم.»

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در پی حادثه تروریستی روز گذشته در مسیر گلزار شهدای تهران، شب گذشته سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، وارد کرمان شد. 

قاضی‌زاده به همین منظور به عیادت مجروحان این حادثه تروریستی در بیمارستان شهید دکتر باهنر کرمان رفت. فیلم آن را می‌توانید مشاهده کنید: 

او شب گذشته پس از مراجعه به گلزار شهدای کرمان، با صدور پیامی شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تبریک و تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه ایزد منان آرزو کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«در سالروز شهادت حاج قاسم و یارانش، اقدام تروریستی در کرمان، یک پیام مهم دارد و آن اینکه راه و مکتب حاج قاسم ادامه دارد. قدرت آن‌ها به نیروی مقاومت نمی‌رسد و با اقدام رذل و پست خودشان مردم بی‌گناه را می‌کشند.

آنچه که واضح و مبرهن است، آن است که نظام سلطه، زبانی جز زبان زور و مقابله به مثل یا اشد نمی‌فهمد. در مقابل هر آسیب و گزندی که به ما وارد می‌کنند، به همان مقدار و بیشتر باید مقابله کرد و به او آسیب وارد ساخت؛ والا آن‌ها عقب نمی‌نشینند. 

حمله تروریستی امروز در گلزار شهدای کرمان را به خانواده‌های داغدار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. 

به نمایندگی از رئیس جمهور برای عیادت از مجروحان این حادثه وارد استان شده‌ام و در این ۲ روز با خانواده‌های شهدای این اقدام جنایتکارانه نیز دیدار خواهم داشت. 

بکشید ملت ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود ...»

در ادامه فیلم حضور قاضی‌زاده در گلزار شهدای کرمان را مشاهده می‌کنید: 

در ادامه حضور رئیس بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور در کرمان، امروز به دیدار چند نفر از خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی کرمان رفت. 

فیلم زیر تصاویر دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید مهدی علوی از شهدای فراجای حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان است: 

یکی از اعضای داغدار خانواده شهید علوی در این دیدار به قاضی‌زاده می‌گوید: «ما مردم حاج قاسم هستیم.»

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از طرف رئیس جمهور، با خانواده شهید علیرضا صادقی از دیگر شهدای حمله تروریستی کرمان نیز دیدار کرد: 

قاضی‌زاده همچنین با خانواده ۸ شهید سلطانی‌نژاد در حادثه تروریستی دیروز نیز دیدار کرد. پدر، ۲ دختر، عروس خانواده و ۴ نوه این خانواده در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند. این خانواده با راه‌اندازی موکب در مسیر گلزار شهدای کرمان به زائرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خدماتی ارائه می دادند. پسر این خانواده نیز محروح بوده و در بیمارستان بستری است.

قاضی‌زاده در دیدار با این خانواده گفت: «شهدای این خانواده زن، کودک و نوجوان بودند و حتی یک مرد بالغ که در عرصه جنگ فعالیت داشته باشد نبوده. این نشان‌دهنده اوج جنایت دشمنان است. آن‌ها از سلاحی استفاده کردند که با هدف گرفتن تلفات زیاد، بیشترین ترکش را داشته باشد. مردم بی‌دفاع بودند.»

یکی از اعضای این خانواده در این دیدار می‌گوید: «تک تک اعضای این خانواده از کودک تا بالغ برای خدمت‌رسانی به زائران حاج قاسم رفته بودند. هدف کسانی که این کار را کردند این بوده که مردم به زیارت مزار حاج قاسم نیایند. حرکت خون حاج قاسم احیا شده است.»

رئیس بنیاد شهید در ادامه گفت: «تروریست‌ها معنویت حاکم بر رفتار مؤمنین را درک نمی‌کنند؛ پس مکرر اشتباه می‌کنند و اشتباهاتشان هم باعث تقویت جریان حق، انقلاب و جریان حاج قاسم خواهد شد.»

در ادامه می‌توانید فیلم روضه‌خوانی یکی از اعضای این خانواده را مشاهده کنید: 

قاضی‌زاده در بخش دیگری از خانواده شهید ماشاالله مهدی‌زاده نیز دیدار کرد که فیلم آن را نیز می‌توانید مشاهده کنید: 

معاون رییس جمهور با خانواده شهیده عصمت ایلاقی و فرزندش زهرا کارگران که آن‌ها نیز در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسیدند، دیدار کرد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626785

مهمترین اخبار ایران و جهان: