نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 23:33

مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن جلوه‌گر تداوم همگرایی ملی است

امام جمعه سنندج گفت: صحنه‌های تاریخی و سرنوشت‌ساز ایران اسلامی با مشارکت همه مردم شکل گرفته و حضور آنان در راهپیمایی 22 بهمن جلوه‌گر تداوم همگرایی ملی در ایران است.

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: همه مردم و مسوولان در راهپیمایی فردا در کنار هم با حضور گسترده و باشکوه خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و بار دیگر وفاداری خود را به نظام و رهبری نشان خواهند داد.

وی از وحدت و همدلی به عنوان رمز پیروزی ملت ایران در برابر تمام توطئه‌های دشمنان نام برد و گفت: وحدت ملت ایران در طول 44 سال اخیر در سه برهه مختلف دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

وی با عنوان اینکه ملت ایران با اتحاد و انسجام در برابر حکومت ظالم 2500 ساله شاهنشاهی ایستادند و انقلابی را به پیروزی رساندند که الگویی بی‌نظیر در جهان است، عنوان کرد: همین ملت آزاده زیر لوای انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز دشمن تا دندان مسلح را که از سوی بیش از 35 کشور حمایت می‌شد شکست دادند.

امام جمعه سنندج افزود: دشمنی دشمنان ملت ایران تنها به هشت سال دفاع مقدس خلاصه نشده و دشمنان در طول 45 سال عمر نظام هر بار در قالبی هجمه و توطئه‌ای را برای براندازی انقلاب ما طراحی و اجرا کرده ولی همواره محکوم به شکست بوده‌اند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه دشمنان اصل نظام و ولایت فقیه را هدف قرار داده‌اند، گفت: امروز تمام توان دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است چرا که به خوبی می‌دانند مولفه اصلی اقتدار امروز این نظام حضور همیشه در عرصه مردم و رهبری داهیانه امامین انقلاب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ناکارآمدنشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جلوگیری از حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی با ایجاد یاس و ناامیدی از مهمترین اهداف دشمنان است باید با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های دشمنان را نقش برآب سازیم.

امام جمعه سنندج گفت: شایسته‌سالاری و مردم‌سالاری مبتنی بر دین از اصول جمهوری اسلامی است و ما نیز باید فردا با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دهیم.

به گفته ماموستا رستمی، صحنه‌های تاریخی و سرنوشت‌ساز ایران اسلامی با مشارکت همه مردم شکل گرفته و حضور آنان در راهپیمایی 22 بهمن جلوه‌گر تداوم همگرایی ملی در ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن  پیام مهم اتحاد و همگرایی برای اعتلای دین اسلام و آرمان‌های انقلاب را به جهان مخابره خواهند کرد، گفت: حضور پرشور در انتخابات فردا علاوه بر پایداری انقلاب اسلامی، موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

ماموستا رستمی افزود: مردم ولایی، انقلابی، بصیر و همیشه در صحنه کردستان که همواره مانند سپری برای دفاع از اسلام و انقلاب در صحنه حضور داشته‌اند همپای دیگر اقشار مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن برای اعتلای انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت.

امام جمعه سنندج اذعان کرد: حضور حداکثری مردم در میدان قدرت چانه‌زنی مسئولان را برای تحقق مطالبات و درخواست‌های مردم استان افزایش می‌دهد.         

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667641

مهمترین اخبار ایران و جهان: