نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 18:13

افزایش ۵ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی اردبیل

خلخال- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تردد در مبادی ورودی و خروجی اردبیل در ۴ ماهه گذشته نسبت به سال قبل افزایش ۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی بعدازظهر شنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور خلخال اظهار کرد: تردد در مبادی ورودی و خروجی اردبیل در ۴ ماهه گذشته نسبت به سال قبل افزایش ۵ درصدی داشته است.

وی ثبت ۶ میلیون و ۱۱۹ هزار تردد را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شد و افزود: در مدت مشابه سال قبل ۵ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۷۰۴ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل محورهای اردبیل-آستارا، اردبیل-نیر و اردبیل-مغان را دارای محورهای پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد: در ۴ ماهه گذشته بیش از ۵ میلیون تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس، ۴ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۴۶۶ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و ۳ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۵۶۵ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس ثبت شده است.

نسیمی هوشمندسازی جاده‌های استان را یکی از اولویت‌های راهداری برشمرد و خاطرنشان کرد: ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۶۶ سامانه ثبت تخلفات رانندگی، ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان اردبیل فعال است.

وی افزود: مردم و مسافران قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1416641

مهمترین اخبار ایران و جهان: