نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 15:57

مرزبانی و یگان ویژه برای تردد ایمن زوار تجهیز شوند

اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مرزبانی و یگان ویژه که گذر برای رفتن به نقطه صفر مرزی را بررسی می‌کنند در راستای تردد ایمن زوار حسینی باید آموزش‌های لازم را ببینند و تجهیز شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز یکشنبه در نشست ستاد اربعین استان خوزستان که در مرز بین‌المللی شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را پیدا کردم. این سفره با کرم اباعبدالله الحسین (ع) و لطف خداوند به روی ما باز شده و اینکه چقدر از این سفره بهره ببریم، مهم است. از طرف دیگر هر قدر از این سفره بهره ببریم نیز برکت دنیا و توشه آخرت را به دست می‌آوریم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در انجام کارها نیت بسیار مهم است. هر جایی برای خوشایند مسئولی کار کنیم، باخته‌ایم اما اگر برای رضای خدا و در راه اباعبدالله الحسین (ع) و برای خدمت به زائران کار کنیم، برد کرده‌ایم و مسئولان هم می‌بینند و خوشحال می‌شوند.

سردار رادان بیان کرد: مردم عراق در وسط میدان در حال خدمت به زائران حسینی هستند و باورشان این است که هر چه می‌گذارند، چند برابرش را به دست می‌آورند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تا رسیدن به روز موعود یعنی روزی که شتاب مردم برای رسیدن به اربعین زیاد می‌شود، فرصت زیادی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مردم راحت تر خودروهایشان را پیدا کنند، گفت: جان مردم اولویت اول است و راحتی مردم در اولویت دوم است. مقام معظم رهبری فرمودند این سفر باید آسان، ایمن و ارزان باشد و اگر زائران این سه مؤلفه را احساس نکنند، همه این خدمات شاید زیاد موفقیت‌آمیز نباشد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانی در راستای مقابله با حمل مواد مخدر باید لوازم مورد نیاز را تجهیز تا شرایط را کنترل کنند، گفت: مرزبانی و یگان ویژه که گذر برای رفتن به نقطه صفر مرزی را بررسی می‌کنند در راستای تردد ایمن زوار حسینی باید آموزش‌های لازم را ببینند و تجهیز شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440085

مهمترین اخبار ایران و جهان: