نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 11:27

مشکل بیکاری کرمانشاه ناشی از ضعف مدیریت است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه از بیکاری به عنوان مشکل اساسی استان یاد کرد و گفت: بیشترین مشکل استان در گذشته در حوزه مدیریت بوده، اگر مدیریت درست و بهینه در کارها اعمال شود بیکاری استان قابل حل شدن است.

وحدت عامل پیشرفت و ترقی جامعه است

???? نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه: وحدت عامل پیشرفت جامعه و نشاط اجتماعی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب بر اهمیت حفظ وحدت نیروهای انقلاب برای نیل به فردایی بهتر تأکید داشت و از بیکاری به عنوان مشکل اساسی استان یاد کرد.

وی گفت: برای رفع بیکاری ظرف ۱۶ سال گذشته با همه استانداران صحبت کرده‌ام و راهکار ارائه داده‌ام و معتقدیم اگر مدیریت درست و بهینه در کارها اعمال شود بیکاری استان قابل حل شدن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: اگر بحث بیکاری حل و فصل شود به دنبال خود امنیت، آرامش و نشاط به استان می‌آورد، زیرا بیشترین مشکل استان در گذشته در حوزه مدیریت بوده، لذا امیدوارم این معضل اساسی درست شود و به سامان برسد.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در انجام کارها باعث پویایی مدیریت می‌شود، اگر وحدت نباشد مشکلات لاینحل باقی خواهد ماند و تمام کارها ابتر می‌ماند.

آیت‌الله علما با انتقاد از ارائۀ آمار و اطلاعات غیرعلمی، تصریح کرد: باید آمار و اطلاعات دقیق بدهیم زیرا وضعیت جامعه همه چیز را مشخص می‌کند و مردم نسبت به امور جاری بسیار دقیق بوده و رخدادها را به خوبی تشخیص می‌دهند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: به مخالفان دیدگاه‌های خود به‌عنوان دشمن نگاه نکنیم باید اختلاف سلیقه باشد تا این منجر به ترقی و پیشرفت کارها بشود.

وی در خصوص ضرورت توجه جدی به فرامین امامین انقلاب، یادآور شد: باید خط امامین انقلاب را حفظ کنیم و این جزو برنامه‌های اصلی ما باشد، لذا مسؤولین باید در دسترس مردم، پاسخگو، دنبال کار مردم باشند و راهکار ارائه دهند.

آیت‌الله علما تأکید کرد: به رغم تمام مشکلات نباید نسبت به رخدادهای جامعه بی‌تفاوت باشیم و قهر کنیم، لذا باید حول محور وحدت تمامی دیدگاه‌های خود را مطرح و مردم را حفظ کنیم، بنابراین ضرورت دارد، شایستگان امور را در دست داشته باشند و شانه خالی نکنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1423085

مهمترین اخبار ایران و جهان: