نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 03:18

مردم حماسه بی‌نظیری در پیاده روی بزرگ و جهانی اربعین خلق می‌کنند

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امسال نیز همچون گذشته مردم حماسه بی‌نظیری در پیاده روی بزرگ و جهانی اربعین خلق می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات چهارشنبه‌شب در نشست با معلمان تراز انقلاب در بوشهر اظهار داشت: امروز دشمن بیش از گذشته در حال برنامه ریزی و دروغ پراکنی در سطح کشور و فضای مجازی است و وظیفه ما این است که با هوشیاری و همدلی مردم فهیم همیشه در صحنه از هر گونه رخداد جلوگیری کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین پیاده روی بزرگ و جهانی اربعین که نماد همبستگی تمام جریانات و مذاهب است در پیش داریم که دشمن نمی‌خواهد این مراسم دینی باشکوه برگزار شود، ولی امسال هم حماسه بی‌نظیر دیگری توسط زائران خلق خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره کرد و افزود: قطعاً برنامه ریزی دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات است و دست به هر اقدامی می‌زنند ولی انتخابات مظهر اقتدار ملی است و حضور گسترده مردم با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر برنامه‌های دشمنان را از بین خواهد برد و از طرفی اقتدار و وحدت ملی را به نمایش جهانیان خواهند گذاشت.

پورات گفت: نقش معلمان به عنوان افرادی که مستقیم با قشر جوان و نوجوان در ارتباط هستند بسیار مهم است و باید با تبیین، راهنمایی و ارشاد آنان تلاش کنند با وحدت و همدلی به ایفا نقش در برابر جنگ ترکیبی دشمن بپردازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در سال گذشته تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا فضای مدارس را درگیر آشوب و تنش کنند ولی با درایت معلمین دلسوز و آموزش و پرورش استان با کمترین حاشیه از حوادث سال گذشته عبور کردیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434985

مهمترین اخبار ایران و جهان: