نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 14:22

دیدار امام جمعه بوشهر با رئیس جمهور/ مسائل کلان استان پیگیری شد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با رئیس جمهور در تهران، مسائل و مشکلات استان را مطرح و خواستار تلاش برای پیگیری آن شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در سفر به تهران با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پاستور دیدار کرد.

امام جمعه بوشهر در این دیدار با اشاره به اهم مسائل و موضوعات ملی و استانی، تحول در نظام مدیریتی کشور و کارآمد سازی را یکی از موارد مهم عنوان کرد و خواستار توجه دولت به این مساله شد.

امام جمعه بوشهر در ادامه موضوع شایسته سالاری و مردمی محوری را یک اصل مهم در تصمیم‌گیری‌ها عنوان کرد و گفت: لازم است دولت در تصمیمات خود بر این مهم توجه کرده و شایسته سالاری و مردمی محوری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار بر اهمیت توجه ویژه به اقتصاد مردم پایه و حل مشکلات معیشتی در جامعه کنونی و نیز ایجاد اشتغال پایدار و جوان محور به ویژه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به گفتگو پیرامون مسائل مهم استان پرداخت و خواستار تسریع در حل آنها شد.

توسعه خدمات مردمی و حل مشکلات مردم و تبیین کارآمد آن از دیگر مسائلی بود که نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با آیت الله رئیسی به آن اشاره کرد.

آیت الله صفایی بوشهری در سفر اخیر خود به پایتخت در دیدار با مخبر معاون اول رئیس جمهور مسائل مهم استان همچون، حل مشکل اعتبارات خط ریلی بوشهر شیراز، راه اندازی مجتمع بزرگ تولید داروهای دریایی، تسریع در ایجاد شهرک صنعتی ساحلی استان و ایجاد شهرک بزرگ صنعتی خرما توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را پیگیری کرده بود.

سرمایه گذاری و توجه بیشتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، توجه ویژه صنایع نفت و گاز مستقر در استان بوشهر به گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومین، بازسازی و توسعه بیمارستان‌های خورموج، گناوه و کنگان و تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌های استان و تأمین لوازم سرمایشی برای فقرا و مستمندان استان از دیگر مسائل و مواردی بود که امام جمعه بوشهر در دیدار با معاون اول رئیس جمهور پیگیری و مطرح کرده بود.

همچنین آیت الله صفایی بوشهری برای حل مشکل تهاتر نفت با جناب محمدپور مدیرکل امور بین الملل وزارت نفت گفتگو کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397641

مهمترین اخبار ایران و جهان: