نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 10:13

دشمن دنبال ناامنی و بی‌ثباتی ایران است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال بی ثباتی در ایران است و کمیسیون شوراها ابعاد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را بررسی خواهد کرد.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: این جنایت تکرار حرکت‌های وحشیانه تروریستی قبلی در حرم شاهچراغ (ع) بودو نشان داد دشمنان جمهوری اسلامی ایران فاقد هر گونه استراتژی و راهبرد هستند و تنها هدفشان آن است که مردم بی دفاع و بی گناه را مورد حمله قرار دهند.

وی بیان کرد: در دهه اول انقلاب هم منافقین چنین رویکردی را دنبال می‌کردند و مردم بی دفاع و مظلوم را مورد حمله خود قرار می‌دادند، اما دیدیم نتوانستند به اهداف خود برسند و دشمنان که این روزها همان رویکرد منافقین را دنبال می‌کنند، بدانند راه به جایی نخواهند برد و مردم ما مقابل آنان ایستادگی می‌کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: یکی از علل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) آن است که کشورهای غربی و دشمنان ملت ایران با وجود تمام تلاش‌ها و هزینه‌هایی که برای اغتشاشات در ایران کردند به اهداف خودشان نرسیدند و به همین دلیل این روزها از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند تا پروژه ناامن سازی را در کشورمان دنبال کنند، اما بدانند نیروهای امنیتی ما هوشیار هستند و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با حمایت از گروه‌های تروریستی می‌خواهند باعث بی ثباتی و ناامنی در کشورمان شوند، اما باید به آنان گفت زهی خیال باطل چرا که ملت ما هوشیار هستند و در مقابل دشمنان به خوبی ایستادگی می‌کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در کمیسیون شوراها با حضور مسئولان ذیربط ابعاد این حمله تروریستی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و گزارش آن را به صحن مجلس ارائه می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441141

مهمترین اخبار ایران و جهان: