نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 17:19

برگزاری اختتامیه رویداد «روی خط» در کاشان

کاشان - دبیر اجرایی رویداد استعدادیابی «روی خط» گفت: مراسم پایانی و اختتامیه این رویداد در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمسعود شاکری بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین رویداد استعدادیابی روی خط اظهار داشت: این رویداد پس از برگزاری موفق در سال پیش امسال برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد در مورد استعدادیابی جوانان و نوجوانان در حوزه موسیقی است، ابراز داشت: مراسم اختتامیه و پایابی این رویداد در قالب اجرای صحنه‌ای موسیقی توسط شرکت کنندگان در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی رویداد مردمی روی خط با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف این رویداد شناسایی استعدادها و پتانسیل‌های بالفعل در حوزه موسیقی و خوانندگی است، تصریح کرد: این دوره از رویداد با حضور و ثبت نام ۶۰ نفر آغاز و در انتها با داوری‌های انجام شده ۱۳ نفر به مرحله اجرای صحنه‌ای موسیقی راه یافتند.

وی با بیان اینکه از این میان یک نفر به عنوان هنرمند برگزیده انتخاب می‌شود، گفت: داوران رویداد امسال اساتید و بزرگانی همچون ناصر کامش، مهران مبینی، دانیال معمارنژاد، امیر امینیان، مجید خلیق، سهیل معنوی، علی کاظمی و پیمان گوینده پور بودند.

شاکری با اشاره به روند اجرایی دومین رویداد مردمی روی خط افزود: هنرمند و متقاضیان این دوره از رویداد آثار خود را فروردین ماه ارسال کردند که در روز ۳۱ فروردین از بین آنها با داوری انجام شده ۱۳ نفر انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ نفر برگزیده طی حدود دو ماه آموزش‌های لازم را در بهترین استودیوهای موسیقی تهران دیده اند، تاکید کرد: در ایستگاه پایانی این رویداد ۱۳ نفر مذکور با اجرای زنده صحنه‌ای موسیقی و در حضور مردم هنردوست کاشان و داوران ماحصل فعالیت و تلاش خود را برای مردم به نمایش می‌گذارند.

دبیر برگزاری رویداد روی خط همچنین با اشاره به اینکه سعی کرده ایم در مراسم پایانی این رویداد از تمام ظرفیت‌های شهر به نحو مطلوب استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: فرمانداری، شهرداری و دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌های شهر همکاری بسیاری خوبی برای برگزاری این رویداد داشته اند.

وی تاکید کرد: ایستگاه پایانی این رویداد در روزهای ۱۸ و ۱۹ تیرماه در تالار شهر شهرداری کاشان با حضور هنرمندان و مردم کاشان و دیگر شهرها و مناطق اطراف برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1338341

مهمترین اخبار ایران و جهان: