نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 15:26

مواظب نفوذی‌ها در حوزه اقتصادی کشور باشیم

بوشهر- امام جمعه وحدتیه گفت: مواظب نفوذی ها در حوزه اقتصادی کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ولی صمصامی در خطبه‌های امروز نماز جمعه وحدتیه اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان مازندران از بعضی یگان‌های این استان بازدیدی داشت و در رابطه با برخورد با زورگیران و خلاف کاران و مزاحمین مردم دستورات قاطعی صادر کرد.

وی اضافه کرد: متأسفانه فیلم این بازدید تقطیع شد و به جامعه چنین القا شد که این دستور در ارتباط با بد حجاب‌ها بوده است در صورتی که وقتی اصل فیلم در فضای مجازی بازنشر شده حقیقت برملا شد و خیلی از جنایت کاران فضای مجازی مفتضح شدند.

امام جمعه وحدتیه بیان کرد: نیروهای خدوم و مخلص فراجا با حداقل امکانات با جان و دل و کمترین حقوق پای امنیت عمومی ملت ایران ایستاده اند و در این راه روزانه شهید تقدیم می‌کنند و به این کار هم افتخار می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید مواظب نفوذی‌ها در حوزه اقتصادی کشور باشیم با انتخابات اتاق بازرگانی اشاره کرد و افزود: در قانون به اتاق بازرگانی و به ویژه رئیس آن اختیارات قابل توجه اقتصادی داده شده است و حضور در مجامع حساس تصمیم ساز در حوزه اقتصادی قابل ملاحظه است که باید توجه لازم در این زمینه انجام شود.

صمصامی تاکید کرد: توجه داشته باشیم که مردمی سازی اقتصاد به این معنا نیست که فرمان اقتصادی کشور را به گروهی سرمایه‌دار غیر متعهد سپرده شود، چرا که این افراد قطعاً دنبال منافع شخصی و حزبی و باند خود هستند و هیچگاه دنبال منافع مردم نبوده و نیستند.

وی تسلط ر اقتصاد را یکی از اهداف نفوذ دشمنان عنوان کرد و افزود: یکی از علت‌های اصلی ناراضی تراشی و اغتشاشات و یکی از دلایل اینکه امورات نظام آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود همین نکته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303741

مهمترین اخبار ایران و جهان: