نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 20:51

حضور مردم در صحنه عامل شکست توطئه های دشمنان است

اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و در کنار رهبر خود در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور عصر امروز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد قنبری در شهرستان صیدون اظهار کرد: منافقان ۱۶ هزار نفر از مردم کشورمان را از طریق ترور به شهادت رساندند.

وی افزود: منافقان در سایه حمایت اربابان خود بر علیه ملت ایران جنایت می‌کنند ولی هیچگاه به اهداف شوم خود دست پیدا نمی‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان تاکید کرد: ملت باعظمت ایران همیشه در صحنه حضور دارد و در کنار رهبر خود ایستاده است و با وحدت و اتحاد در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

سردار شاهوارپور با تجلیل از مجاهدت‌های سرگرد شهید قنبری گفت: این شهید والامقام ٢۵ سال برای تامین امنیت شهروندان مجاهدت کرد و انتقام خون شهدای مدافع امنیت را خواهیم گرفت.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در تشییع شهید مدافع امنیت سرگرد قنبری افزود: پیام همه ما به اسرائیل و آمریکای جنایتکار و همه دشمنان و منافقان این است که ما در صحنه هستیم و با منافقان برخورد خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان ادامه داد: با هدایت‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم به فرماندهی سردار سپهبد شهید سلیمانی تمامی دسیسه‌های دشمنان اسلام با شکست مواجه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283585

مهمترین اخبار ایران و جهان: