نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 11:31

پایگاه‌های کمیته امداد آماده دریافت نذرهای عید قربان هستند

سنندج- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: تمام دفاتر و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت و جمع آوری نذرهای مردمی در عید قربان و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان، رضا طوسی اظهار کرد: این نهاد هر ساله در آستانه عید قربان نسبت به جمع آوری نذورات قربانی برای توزیع در بین نیازمندان اقدام می‌کند و امسال نیز از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نذورات قربانی خیران را جمع آوری و در سریع‌ترین زمان در بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری نذورات خود را به نیازمندان اهدا کنند، گفت: در صورت دریافت وجوه نقدی، این نهاد با خرید دام و ذبح و بسته بندی گوشت تهیه شده با نظارت مراکز بهداشتی آن را در بین مددجویان توزیع می‌کند.

طوسی اظهار داشت: همچنین خیران می‌توانند نذرهای خود را از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۸۷*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ کمک‌ها و نذورات خود را به نیازمندان اهدا کنند و یا برای هماهنگی با شماره تلفن مستقیم ۰۸۷۳۳۲۴۴۶۶۰ معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان تماس بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان خاطر نشان کرد: تمام نذرهای جمع آوری شده در همان محل و منطقه جمع‌آوری شده در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1314685

مهمترین اخبار ایران و جهان: