نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 10:08

افزایش ۴۰ درصدی کمک‌های حامیان به ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از افزایش کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دهرویه با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ هزار و ۳۴۵ یتیم و فرزند محسنین از خدمات طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری حامیان بهره مند می‌شوند، گفت: حامیان در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده‌اند.

وی افزود: این میزان کمک حامیان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

دهرویه به تعداد حامیان جذب شده در بهار سال ۱۴۰۲ اشاره و اظهار کرد: در این مدت زمان ۱۶ هزار و ۶۴۵ نفر به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوست‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: استقبال مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در این مدت زمان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۸۰ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با ثبت نام این تعداد حامی، در حال حاضر تعداد حامیان عضو طرح اکرام ایتام و محسنین به ۹۸ هزار و ۹۶۹ نفر رسیده است.

وی یادآور شد: نیکوکاران عزیز می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۳۹ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

دهرویه تصریح کرد: شماره‌گیری شماره ثابت ۷۳۵۵-۰۲۱ و همچنین سایت ekram.emdad.ir از دیگر روش‌های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1359585

مهمترین اخبار ایران و جهان: