نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 12:28

توجه بنیاد ملی نخبگان به سرآمدان صنعتی و کارآفرینی

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت:بنیاد در رویکرد جدید خود علاوه بر سرآمدان علمی، افراد فعال و سرآمدان حوزه صنعت، فناوری، نوآوری و کارآفرینی را نیز مورد توجه قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، عباس ابراهیمی در مراسم تجلیل از مهندس زینلی به عنوان چهره ماندگار ملی اظهار کرد: این مراسم به پاسداشت خدمات و زحمات ایشان نسبت به استان، کشور، میهن و مردم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات این کارآفرین، آبادانی منطقه را سبب شده است، افزود: بنیاد ملی نخبگان در رویکرد جدید خود علاوه بر سرآمدان علمی، افراد فعال و سرآمدان حوزه صنعت، فناوری، نوآری و کارآفرینی را نیز مورد توجه قرار داده است.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به ویژگی‌های مهندس زینلی، افزود: تقید به دین، دانش، فناوری و توسعه درون زا و ساخت تجهیزات و ماشین آلات داخل، توجه به نوآوری و توجه به لایه‌های مختلف صنعت، کارکنان و همکاران و همچنین تمرکز بر صنعت از مهم‌ترین شاخصه‌های ایشان است.

ابراهیمی، تأسیس، بنیان گذاری، توسعه و بهبود مستمر و توجه به زادبوم و زادگاه را از دیگر ویژگی‌های ایشان دانست و گفت: فعالیت‌های این کارآفرین برتر ملی باعث کاهش مهاجرت از استان و اهتمام ویژه‌ای به پرورش نسل جدیدی از مدیران شده؛ همچنین در امور خیریه، مردم داری و در نظر گرفتن منافع ملی پیشتاز بوده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات صنعت از جمله تأمین مواد اولیه، مسائل واردات و تحریم‌ها، بیان کرد: در میان تمام این مشکلات، ناهمواری‌ها و ناملایمات هدف از برگزاری این مراسم الگوسازی از شخصیت بزرگ مردان صنعت کشور است چراکه مدیران به الگو گرفتن از شخصیت‌ها و از طرفی جامعه صنعت نیز به تربیت نسل جدید نیاز دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327541

مهمترین اخبار ایران و جهان: