نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 17:57

اظهارات جنجال‌برانگیز یک پزشک درباره سمنان/ مردم: زودتر عذرخواهی کن!

همین چندی پیش بود که یک پزشک غیربومی در توییت‌هایش به مردم سمنان توهین کرد؛ حالا اظهارات جنجال‌برانگیز یک پزشک دیگر در فضای مجازی سبب گلایه‌های مردم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ماه‌ها پیش بود که یک پزشک غیربومی در توییت‌هایش به مردم سمنان و این شهر توهین کرد و بعدتر با فشار اهالی رسانه و گلایه‌های جدی مردم مجبور به عذرخواهی شد.

اما حالا اظهارات ناخوشایند و جنجال‌برانگیز یک پزشک دیگر در فضای مجازی سبب گلایه‌های جدی مردم و رسانه‌ها شده است.

رضا اعرابیان، پزشک ارتوپدی است که در صفحه اینستاگرام خود، مردم و شهر سمنان را با عباراتی ناخوشایند توصیف کرده است.

او با انتشار تصویری از کویرگردی خود نوشت: «کویر برای من سمبل قدرت، استقامت و بی‌ریایی است. هر چه کویر سمنان پهناور و باعظمت هست، متأسفانه شهر و ما مردمش کوچک‌دل و محافظه‌کار و فرصت‌سوزیم و با وجود داشتن انسان‌هایی وارسته دانا و توانا در اوج نخوت و دورماندگی اجتماعی هستیم.

به قول دوست عزیزم مرحوم خسروانی که سال 95 وقتی با شوق اومدم سمنان به من گفت کتتو درنیار که وقتی مجبور شدی از این شهر بری زود پیدایش کنی و به قول او ما سمنانی‌ها خوش‌استقبال و بدبدرقه‌ایم».

به گزارش فارس؛ این نوشته‌ها از شب گذشته موجی از اعتراض‌ها را در شبکه‌های اجتماعی استان سمنان برانگیخته است؛ تا جایی که حتی زیر همین پست هم بسیاری به این تعابیر اعتراض کرده‌اند.

معترضان می‌گویند: امیدواریم افرادی چون این پزشک که سال‌ها از قبل مردم سمنان کسب درآمد کرده‌اند، به‌سرعت عذرخواهی کرده و نوشته‌هایشان را اصلاح کنند.

پایان پیام/74002/ک/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1228541

مهمترین اخبار ایران و جهان: