نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 16:25

نمایندگان پردیس به مشکلات این شهر توجه کنند

پردیس- امام جمعه پردیس گفت:نمایندگان پردیس به مشکلات این شهر توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها در دهه کرامت با اجرای برنامه‌های متنوع و خوبی در مساجد، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دفتر کانون خدمت رضوی و غیره اجرا شده و ادامه دارد اظهار داشت: از تمامی فعالین این حوزه تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ۳۰ نماینده پردیس در مجلس شورای اسلامی در فرصت باقی‌مانده به مشکلات این شهرستان توجه ویژه‌ای کنند، گفت: از ۳۰ نماینده مجلس که شهرستان پردیس از حوزه انتخابیه آنها است، درخواست می‌کنیم در این سال آخر، حداقل یک توجه ویژه‌ای همراه با بررسی میدانی و کارشناسانه از شهرستان پردیس (شهرهای بومهن، پردیس و بخش جاجرود) داشته باشند.

امام جمعه پردیس افزود: حل مشکلاتی که سال‌ها است مردم پردیس را رنج می‌دهد و روز به روز بر مشکلات و گرفتاری‌های آنها افزوده می‌شود توسط نمایندگان مجلس و با وضع قوانین و استفاده از ظرفیت‌های آنها کاهش پیدا خواهد کرد.

وی عنوان داشت: از جمله این مشکلات مسکن مهری است که ساخت آن ۱۲ سال را رد کرده و در ادامه مشکلاتی مانند نبود مترو، اسناد مالکیت مردم بومهن، ارتقای کیفی شهر بومهن با ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز عمرانی، فرهنگی، مبلمان شهری که متأسفانه کمبودهای فراوانی دارد از جمله این موارد است.

حسینی گفت: بخش جاجرود که فقط اسم شهر را دارد و باید از خدمات شهری هم بهره ببرد که متأسفانه اینگونه نیست و در کنار آن مناطق صنعتی این شهرستان نیاز جدی به اصلاح پهنه بندی محیط زیست دارند تا از کوچ، تعطیلی و اخراج کارگران جلوگیری شده و کمبود فضاهای سبز، تفریحی، ورزشی، مذهبی و غیره رفع شود.

امام جمعه پردیس بیان داشت: مردم شهرستان پردیس چشم انتظار هستند تا مشاهده کنند، نمایندگانشان که به آنها رأی دادند، علاوه بر انقلابی بودن در مجلس، در این شهرستان هم انقلابی حضور پیدا کرده و انقلابی تصمیم می‌گیرند یا خیر و امیدواریم انقلابی مشکلات مردم را حل کنند.

وی بیان کرد: تعداد کمی از ۳۰ نماینده مجلس که نام شهرستان پردیس را بعنوان حوزه انتخابیه خود دارند، به شهرستان آمده و برخی پیگیری‌هایی را انجام داده‌اند اما انتظار داریم که باز هم به شهرستان آمده و نتیجه پیگیری‌های خود را برای مردم بیان کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1239385

مهمترین اخبار ایران و جهان: