نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 08:35

ضرورت ورود ستاد رفع موانع تولید مازندران برای مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور

مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه گفت: ورود ستاد رفع موانع تولید مازندران برای مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد علیزاده از ضرورت ورود ستاد رفع موانع تولید مازندران برای مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور خبر داد و اظهار کرد: تولید، رشد تولید و حمایت از تولید از جمله دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری در طول دهه‌های اخیر است.

مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه، افزود: بیش از ۴ ماه از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رشد تولید سپری نشد که برخی تصمیم‌ها و اقدام‌ها از سوی مراجع دولتی بیانگر آن است که این مهم به فراموشی سپرده شد.

 وی گفت: تعطیلات ۱۶ روزه مردادماه  تولید معادن بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور که یکی از شرکت‌های مؤثر در تأمین زغالسنگ مورد نیاز صنعت فولاد کشور است را دچار مشکلات جدی کرد.

علیزاده، خاطرنشان کرد: علاوه بر به خطر‌افتادن وضعیت ایمنی معادن به علت تجمع گاز معادن، تجمع آب‌های زیر‌زمینی و مشکلات عدیده در خصوص ادامه روند اشتغال، حقوق و مزایای بیش از هزار معدن‌کار ذوب آهن سوادکوه را با چالش مواجه کرد.

وی اظهار کرد: حل مشکل به‌وجود‌آمده برای بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور  مستلزم یک تصمیم‌گیری جدی، ضروری و فوری از سوی مراجع ذی‌صلاح به ویژه ستاد رفع موانع تولید استان مازندران است.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428063

مهمترین اخبار ایران و جهان: