نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 15:11

آزادگان سند افتخار کشور هستند

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: آزادگان سرافراز سند افتخار و عزت کشور و نماد اقتدار و جوانمردی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به ۲۶ مرداد گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به وطن، اظهار کرد: آزادگان سرافراز نماد عزت و اقتدار در جامعه و سند افتخار کشور هستند.

وی گفت: امنیت، آسایش و آرامش جامعه اسلامی را مرهون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های آزادگان هستیم و ضرورت پاسداشت رشادت‌های آنان محدود به یک روز خاص نیست.

خطیب جمعه پارس آباد ادامه داد: ۲۶ مردادماه یادآور بازگشت قهرمانانه آزادگان به کشور و یادآور موهبتی است وصف ناپذیر که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی را افزایش داد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه ماهواره و فضای مجازی عاملی برای از بین رفتن محبت در خانواده و افزایش طلاق در جامعه است، بیان کرد: ماهواره و فضای مجازی موجب متلاشی شدن بنیان خانواده شده و آمار طلاق را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

امام جمعه پارس آباد در ادامه سخنانش با اشاره به ضرورت اختصاص زمین مناسب برای احداث آرامستان در شهر پارس آباد ادامه داد: از مسئولان می‌خواهیم به فکر زمینی برای آرامستان جدید خارج از مرکز شهر باشند.

وی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد در پایان با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه دوم ماه محرم در حسینیه آقا ابوالفضل العباس (ع) پارس آباد که با سخنرانان و مداحان کشوری و همچنین با حضور پرشکوه مردم برگزار شد از همه برگزارکنندگان این مراسم تشکر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436919

مهمترین اخبار ایران و جهان: