نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 15:05

روی فیلم‌های کوتاه سرمایه‌گذاری می‌کنیم/ ظهور نسل جدید کارگردانان

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از ورود این انجمن به حوزه تولید فیلم کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، سیدمحمد حسینی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به اهمیت ویژه تولید فیلم کوتاه و ضرورت سرمایه‌گذاری ویژه در این عرصه، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس قصد دارد تا در حوزه تولید فیلم کوتاه اقدامات مؤثر و هدفمندی را اجرایی کند.

وی افزود: این حوزه یک عرصه بسیار مهم است که می‌توان با کشف استعدادها، پرورش و هدایت نسل جدید و جوان کارگردانان کشور، هدف‌گذاری مؤثرتری را با برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات لازم صورت داد که این مهم در درازمدت به تربیت و بروز و ظهور نسل جدید و نو کارگردانان سینمای ایران منجر خواهد شد.

عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در پایان عنوان کرد: بدین منظور و با حمایت‌های بی شائبه و همه جانبه بنیاد فرهنگی روایت فتح تاکنون ۵ فیلم کوتاه در این انجمن ساخته شده که این امر نویدبخش حضور جدی و مؤثر انجمن در تولید فیلم کوتاه خواهد بود و ان‌شاءاله این حضور با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد. بدین منظور در انجمن دفتر تولید فیلم کوتاه با مدیریت و حضور علی واحدیان، امور تولید فیلم کوتاه از ایده تا ساخت پیگیری و مدیریت می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این حوزه آثار خود را به منظور ارائه به شورای ساخت فیلم کوتاه انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ارسال کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428863

مهمترین اخبار ایران و جهان: