نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 22:42

روایت درست از تاریخ آذربایجان

مدیر عامل بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان گفت: در دوره جدید در حال تاسیس بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان هستیم که مبتنی بر روایت درست تاریخ آذربایجان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی  مدیر عامل بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان امروز  در نشست هیئت امنای بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد تشکیل شد، گزارش از وضعیت و ساختار کنونی بنیاد و فعالیت‌ها و اهداف آن در حوزه فرهنگ و هنر منطقه آذربایجان ارائه کرد و با تشکر از مسئولان وزارت فرهنگ دولت سیزدهم در اهتمام به احیای این بنیاد  اظهار کرد: در دوره جدید در حال تاسیس بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان هستیم که مبتنی بر روایت درست تاریخ آذربایجان است و هویت و فرهنگ این خطه از ایران اسلامی در آن ترکیب شده است.

وی وجه پژوهشی بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان را بخش اصلی این بنیاد دانست و افزود: در این دوره سعی بر این است که تولید محتواهای مختلف از جمله کتاب، فیلم و طرح فراخوان فیلمنامه و رمان در سیاست کار بنیاد قرار گیرد. همچنین چاپ و انتشار فصل‌نامه‌های مربوط به پژوهش در حوزه آذربایجان از دیگر فعالیت‌های این بنیاد خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1399519

مهمترین اخبار ایران و جهان: