نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 21:32

شهردار گرگان: به مطالبات مردمی پاسخگو هستیم

گرگان_شهردار گرگان گفت: امروز در جایگاهی قرار داریم که موظفیم به مطالبات مردمی پاسخگو باشیم و بر این موضوع متعهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا سید النگی عصر امروز در دیدار با تحریریه مهر استان گلستان اظهار کرد: برنامه‌های شهرداری گرگان در رویکردهای جدید علاوه بر فعالیت‌های عمرانی به سمت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی حرکت کرده است.

وی افزود: امروز محیط شهری گرگان علاوه بر بهسازی نیازمند ایجاد نشاط برای مردم است و وقتی نشاط اجتماعی ایجاد شود به همراه آن امید آفرینی نیز در جامعه گسترش پیدا می‌کند.

شهردار گرگان بیان کرد: در حوزه اجتماعی به این نتیجه رسیدیم که یک شهر فقط فعالیت عمرانی نمی‌خواهد و برای رفاه حال شهروندان باید شرایطی در حوزه اجتماعی ایجاد کنیم که آنها علاقمندی بیشتری برای مشارکت در امور شهری داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسانه اصلی ترین ابزار شهرداری برای رفع مشکلات و ایجاد انگیزه در مردم است، اظهار کرد: مدیریت شهری گرگان نمی‌تواند از بدنه رسانه جدا باشد و بدون مطالبه گری رسانه، ما نمی‌توانیم دغدغه شهروندان را شناسایی و در جهت رفع کمبودها تلاش کنیم.

سید النگی بیان کرد: امروز ماندگاری مدیران در کنار رسانه و وابستگی به وجود آنها جزو ضرورت و لاینفک دستگاه‌های اجرایی شده است.

شهردار گرگان گفت: در راستای اجرای طرح سند ۲۰۲۰ که همان توجه به محلات کم برخوردار شهر گرگان است، تعداد ۲۱ محله کم برخوردار در گرگان شناسایی و بعنوان شنبه‌های جهادی در هر محله، پروژه‌ای بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.

وی افزود: توجه به محلات کم برخوردار، ایجاد محیطی امن و نشاط آور در راستای اجرای برنامه‌های امید آفرین مهم‌ترین اقدامات جهادی شهرداری در طول این ۵ ماه بوده است و همچنان نیز ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436163

مهمترین اخبار ایران و جهان: