نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 09:10

مرتضوی: رشد خالص شرکت شستا و تاپیکو صعودی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: رشد ۱۹ درصدی سود شرکت تاپیکو و ۲۶ درصدی سود شرکت شستا حاکی از روند صعودی رشد شرکت شستا و تاپیکو است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان پیرامون علت بی‌برنامگی در شرکت شستا و تاپیکو بیان کرد: شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی به عنوان هلدینگ چند رشته‌ای با سرمایه‌ گذاری در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت بوده و جایگاه شستا در اقتصاد ملی یک درصد و دارای سهم هفت درصدی از بازار سهام کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: رشد 19 درصدی سود شرکت تاپیکو و 26 درصدی سود شرکت شستا حاکی از روند صعودی رشد شرکت شستا و تاپیکو است.

وی ادامه داد: راهبرد حرکت از بنگاهداری به سمت سرمایه‌داری راهبرد صیانت از ثروت ذینفعان با بعد سرمایه‌ گذاری و رشد اقتصادی، راهبرد بهره‌مندی از فرصت‌های بهینه بین‌المللی، راهبرد نوآوری، چابک سازی و مولد سازی دارایی‌ها، راهبرد شفافیت و مبارزه با فساد و راهبرد توانمند سازی نیروی انسانی مبتنی بر تعهد و تخصص و راهبرد مدیریت یکپارچه است.

در حال تکمیل...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1396763

مهمترین اخبار ایران و جهان: