نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 20:14

پذیرش تیم‌های نهایی جشنواره ملی تئاتر درسی/ رقابت 26 تیم برای کسب رتبه برتر کشور

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش میناب از آغاز پذیرش 150 دانش آموز، مربی و سرپرست در قالب 26 تیم از استانهای کشور در دومین جشنواره ملی تئاتر درسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، داریوش فدویان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش میناب عصر امروز گفت: 26 گروه دانش آموزی در  ایستگاه آخر دومین جشنواره ملی تئاتر درسی از 24 الی 26 بهمن ماه سال جاری با هم به رقابت خواهند پرداخت. 

وی افزود: در این جشنواره قریب به 60 مربی، سرپرست و داوران به همراه 93 دانش آموز دختر و پسر در پایه های پنجم و ششم مقطع ابتدائی از 13 استان کشور مهمان شهر زیبای میناب خواهند بود. 

به گفته فدویان، با پایان مهلت ارسال آثار در 5 بهمن ماه سال جاری، بیش از 20 هزار دانش آموز مقطع ابتدائی کشور در قالب بیش از پنج هزار اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر درسی در شهرستان میناب رسیده بود که بعد از بررسی و به گزینی در چند مرحله، 26 اثر برگزیده به مرحله نهائی کشور راه پیدا کرد. 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش میناب اضافه کرد: افتتاحیه این جشنواره با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، ساعت 8 صبح 24 بهمن ماه 1401در سالن فرهنگ سرای شهید بهشتی میناب برگزار خواهد شد. 

 فدویان خاطر نشان ساخت: در این مرحله آثار به صورت صحنه ای در حضور داوران آموزشی و هنری و همچنین داوران بخش کودک به اجرا در خواهند آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034863

مهمترین اخبار ایران و جهان: