نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 20:44

بازارچه‌های فروش محصولات مددجویان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بازارچه‌های فروش محصولات مددجویان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات عصر پنجشنبه در مراسم جشن خودکفایی سه هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد اظهار داشت: همه ظرفیت‌ها باید برای رفع محرومیت و توانمندسازی نیازمندان بکارگیری شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار خاطرنشان کرد: امروز اشتغال‌زایی از رویکردهای مهم کمیته امداد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه تلاش شده مددجویان عزتمندانه زندگی کنند تصریح کرد: ایجاد اشتغال زمینه را فراهم می‌کند که این افراد روی پای خود بایستند.

پورات، جشن خودکفایی سه هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد را از تلاش‌های جهادی کمیته امداد دانست و خاطر نشان کرد: امروز جهاد خدمت‌رسانی در دولت به سرعت در حال انجام است و دولت به این خادمی افتخار می‌کند.

وی از راه‌اندازی سه بازارچه برای فروش محصولات و تولیدات مددجویان کمیته امداد در هر شهرستان استان بوشهر خبر داد و ادامه داد: از ابتدای امسال هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی و یهزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030463

مهمترین اخبار ایران و جهان: