نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 13:40

غافلگیری اوباش مسلح فردیس

فردیس- فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری یک اوباش مسلح و کشف یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز به همراه ۳۵ عدد فشنگ و دو تیغه سلاح سرد از مخفیگاه او خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی از نگهداری اسلحه غیرمجاز در مخفیگاه یکی از اوباش شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم و اوباش مسلح را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فردیس تصریح کرد: در بازرسی از منزل این اوباش، مأموران موفق به کشف یک قبضه سلاح جنگی، ۳۵ عدد فشنگ و ۲ تیغه سلاح سرد شدند.

این مقام انتظامی در خصوص انگیزه متهم از نگهداری اسلحه اینگونه اعلام کرد که این شخص سلاح را برای درگیری با یکی از اراذل و اوباش سطح دار شهرستان ملارد تهیه کرده بود که قبل از هرگونه اقدامی توسط پلیس به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت اجتماعی برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305319

مهمترین اخبار ایران و جهان: