نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 20:48

نیازمند کار جهادی همراه با ابتکار و خلاقیت برای اوقات فراغت هستیم

اراک- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: نیازمند کار ویژه جهادی همراه با ابتکار و خلاقیت برای اوقات فراغت هستیم و همه دستگاه‌ها باید در این خصوص مشارکت و برنامه‌ریزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پیرایش عصر شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: نیازمند کار ویژه جهادی همراه با ابتکار و خلاقیت برای اوقات فراغت هستیم و همه دستگاه‌ها باید در این خصوص مشارکت و برنامه ریزی داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن هفته ازدواج و ضرورت استفاده از این فرصت طلایی گفت: ۳۰ خرداد تا پنجم تیرماه به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است و در این راستا ویژه برنامه‌های مختلفی تدارک شده است.

وی افزود: رویداد ملی «نما» (نوآوری مشارکت‌های اجتماعی) از برنامه‌های در دستور کار است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

پیرایش ادامه داد: ایده این طرح در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان برای حل مسئله به جوانان و رسیدن آنها به ایده داده شده است.

وی اضافه کرد: در راستای این طرح، گروه‌های سه و پنج نفره جوانان تشکیل و در کمپ‌های نقاط مختلف حضور پیدا می‌کنند و این برنامه ملی نقش مؤثری در بحث هویت جوانان و نوجوانان دارد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: ۴۰۲ فقره وام ازدواج از اسفندماه سال گذشته تاکنون در استان مرکزی پرداخت شده و این استان در این خصوص رتبه دوم را در کشور دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1291019

مهمترین اخبار ایران و جهان: