نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 14:24

مردم کردستان خلق حماسه استقبال از رئیس را در انتخابات تکرار کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مردم کردستان همانگونه که در استقبال از رئیس جمهور در سفر به کردستان حماسه‌ای باشکوه خلق کردند، باید در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات پیش‌رو نیز چنین تصویری خلق کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: جلوه و مظهر بیرونی ایران در قبل از انقلاب، یک ایران تحت سلطه و تحت ستم بیگانگان و استعمار غربی بود که انقلاب اسلامی آن را برانداز و یک نظام براساس دین اسلام را پایه‌گذاری کرد.

وی اضافه کرد: امام راحل فرمودند "جمهوری اسلامی"، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، باید در ایران شکل بگیرد و این مهم تحقق پیدا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: 45 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان در طول این 45 سال برنامه‌ریزی‌های بسیار زیادی برای ضربه‌زدن به این نظام انجام دادند اما نتوانستند این انقلاب را زمین‌گیر کنند.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی اعلام می‌کردند این انقلاب نمی‌تواند عمری بالاتر از 5 ماه داشته باشد اما الان 45 سال از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد و این نظام همچنان پویا و پرقدرت ظاهر شده و به تاسی از این نظام اسلامی، تمام منافع غرب در جغرافیای کره خاکی به خطر افتاده است.

رمضانی اذعان کرد: امروز به پشتوانه این نظام الهی مردم در کشورهای اسلامی مانند یمن، افغانستان و فلسطین و حتی در دل اروپا علیه ظلم ایستادگی کرده و عملیات‌های مختلفی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: امریکایی که روزی عرض اندام می‌کرد امروز منافع آنها توسط نظام جمهوری اسلامی و رزمندگان این ملت به خطر افتاده و پایگاه‌هایشان در منطقه مورد هدف قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروزه کشتی‌های انگلیسی، امریکایی و اسرائیلی در منطقه توقیف می‌شوند و آنها نمی‌توانند کاری انجام دهند.

وی گفت: هیچ دین و مکتبی بالاتر از اسلام نیست امروز منافع استکبار به چالش کشیده شده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران به قله نزدیک شده‌اند.

رمضانی تصریح کرد: روزی در جنگ تحمیلی حتی توان تامین سیم خاردار نداشتیم اما امروز در دنیا حرف برای گفتن داریم و به عنوان کشوری قدرتمند در دنیا مورد توجه و در تصمیم‌گیری‌های جهانی اثرگذار است.

وی با بیان اینکه هویت شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر اساس اسلام ناب است، گفت: انقلاب اسلامی نظامی بی‌نظیر در دنیاست که امروز به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

رمضانی اذعان کرد: امروز ملت ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و همین موضوع موجب خشم دشمنان شده است.

وی افزود: انسجام و وحدت کلمه رمز پیروزی ما در انقلاب و استمرار این نظام بوده و باید با تمام توان در راستای حفظ و تثبیت این وحدت تلاش کنیم.

رمضانی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با استفاده از ابزار و امکانات رسانه‌ای عملیات‌هایی علیه کشورمان راه انداخته و سعی در ناامید کردن ملت ایران دارند.

وی ادامه داد: دشمن تمام توان خود را برای بزرگنمایی مشکلات بکار گرفته است آنها فساد را بزرگ و از سوی دیگر تصویر مبارزه با فساد را کوچک نشان می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: افتخار امروز ایران اسلامی این است اگر در جایی فسادی ببیند با قاطعیت و جدیت با آن مبارزه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در نظام ما ابایی برای برخورد با فساد وجود ندارد و مهم نیست که این فساد از کجا و به چه کسی متصل است.

وی با بیان اینکه امروز به لطف خداوند تبارک و تعالی مدیرانی در نظام داریم که به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند و تنها دغدغه آنها احقاق حقوق مردم است چون معتقدیم باید با کار جهادی و با اخلاص فاصله‌های طبقاتی و اقتصادی را کم کنیم و مشکلات را رفع نمایم.

رمضانی عنوان کرد: امروز دولت سیزدهم با تمام توان به میدان آمده و در مرحله نخست 530 هزار میلیارد تومان بدهی‌های گذشته را جبران کرد و 10ها کارخانه تولیدی دوباره احیا شدند و پروژه‌های کلان که جز مطالبات جدی و راهبردی مردم بود، به بهره‌برداری رسیدند.

وی ادامه داد: رفع مشکل آب شرب سنندج در بازه زمانی کوتاه، افتتاح راه‌آهن سنندج، افتتاح فرودگاه سقز و تبدیل 2 هزار و 700 هکتار از اراضی دیم مریوان به آبی و ده‌ها پروژه کلان دیگر از اقدامات دولت سیزدهم در کردستان است.

رمضانی اضافه کرد: شان مسوولان جز نوکری مردم نیست و اگر کسی خود را جدا از آن بداند جایی در بین مدیران ندارد.

وی تصریح کرد: کردستان یک استان تمدنی است که باید قدر آن را بدانیم و با حضور و اتحاد و همدلی در مسیر عمران و آبادانی بیشتر آن تلاش کنیم.

رمضانی اضافه کرد: مردم کردستان همانگونه که در استقبال از رئیس جمهور در سفر به کردستان حماسه‌ای باشکوه خلق کردند، باید در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات پیش‌رو نیز چنین تصویری خلق کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666063

مهمترین اخبار ایران و جهان: