نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 15:28

سارقان مسلح وانت با بارش دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره‌ای که اقدام به سرقت یک محموله باری کرده بودند، خبر داد.

حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت محموله باری وی توسط ۳ فرد مسلح موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

 وی افزود: مال باخته در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد یک دستگاه یخچال ساید را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری کرده و به وسیله وانت آریسان عازم اصفهان بودم که ناگهان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده نجف‌آباد جلوی مرا گرفت و با تهدید اسلحه پیاده‌ام کردند و خودرو به همراه بار آن  را به سرقت بردند.

بساطی گفت: پس از اظهارات شاکی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس اقدامات علمی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن موفق شدند هویت اصلی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: کارآگاهان پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی وارد عمل شده و ابتدا یکی از متهمان را در اصفهان و سپس در یک عملیات ضربتی ۲ متهم دیگر را در شهرستان شاهین‌شهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه هر ۳ متهم غیر بومی و از افراد سابقه دار هستند، تصریح کرد: در بازرسی از محل یک قبضه کلت کمری به همراه ۸ عدد فشنگ جنگی، یخچال مسروقه متعلق به شاکی و همچنین ۳ دستگاه خودروی شوتی پژو پارس، پژو ۴۰۵ و سمند که متهمان از آنها برای انجام اقدامات مجرمانه خود استفاده می کردند، کشف شد.

ترکیان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص دیگر اقدامات مجرمانه این سارقان کماکان ادامه دارد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623063

مهمترین اخبار ایران و جهان: