نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 22:59

مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند پایِ کار انقلاب هستند

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: جنگ کنونی دشمن جنگ ترکیبی است، مردم در موقعیت‌های همچون ۹ دی نشان دادند پای کار انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ،‌ معاون حقوقی رئیس جمهور طی سخنانی در این مراسم با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمن در مقاطع مختلف گفت: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی، دیرینه است و مهمترین اهدافشان عدم‌حضور مردم در وقایع تاثیرگذار نظام، همچون انتخابات است.

وی افزود: پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه‌ای که دشمن در طول ۴۵ سال گذشته ایجاد کرد، فتنه ۸۸ بود که آن‌ها با تمام توان تقلب در انتخابات را به مردم القا کردند که برخی از خواص نیز در این فتنه مردود شدند اما اکثریت مردم در نهم‌ دی‌ماه سال ۸۸ نشان دادند که پای کار انقلاب و رهبری هستند.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: جنگ کنونی دشمن جنگ ترکیبی است، ولی بصیرت ملت روز به روز بیشتر شده است و باید نقشه دشمن را به‌خوبی تشخیص دهند.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منزوی‌ترین دوران کشور را در دولت قبل سپری کردیم که هیچ ثمری برای مردم نداشت. تمجید رهبری از دولت سیزدهم بی‌پایه نیست و برای آن کار شده است، بدون‌شک، با ایستادگی مردم و پیگیری‌های دولت بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. ملت.های زیادی آرزو می‌کنند تا به آزادی برسند تا انتخابات مثل کشور ما برگزار کنند.

اما محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ هم در سخنانی نهم دی ماه ۸۸ را محصول بصیرت علوی و تفکر حسینی و به‌طور کلی محصول اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه دانست که امت خداجوی ایران اسلامی با حضور در صحنه و بصیرت خود، چشم فتنه را در منطقه کور کرد. این مراسم به عنوان اختتامیه برنامه‌های گرامیداشت نهم دی ماه و هفته مقاومت برگزار شده است که در ۴ شهر شهرستان، در دو روز گذشته به این مناسبت برپا شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622419

مهمترین اخبار ایران و جهان: