نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 09:44

سمنان؛ استان برتر دارای امنیت اقتصادی برای سرمایه‌گذاری

استاندار سمنان گفت: سمنان، استان برتر در حوزه امنیت اقتصادی برای سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در نشست تبیینی صمیمانه با رؤسای بانک‌های این استان که در سالن جلسات پارک علم و فناوری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سفر سال ۸۵ خود به استان سمنان از مردم این استان به نیکی یاد کردند و آنان را متدین و دین‌دار دانستند که مردم استان باید بدین منظور به خود ببالند.‌

وی افزود: صدور دامدارکارت، ارائه تسهیلات نهاده‌های دامی، ماشین‌آلات کشاورزی و ... از مهم‌ترین اقدامات برخی بانک‌ها است و بانک‌ها باید مانند گذشته در زمینه رعایت حقوق ارباب‌رجوع به بهترین شکل ممکن اقدام کنند.

استاندار سمنان تأکید کرد: کارکنان بانک لازم است برای برطرف کردن مشکلات و درخواست‌های بانکی مراجعان، حتی‌الامکان در جهت تسریع بخشیدن و برطرف کردن موانع گام بردارند.

هاشمی ضمن بیان اینکه طی 2 سال گذشته اقدامات مطلوبی در استان سمنان انجام شده است، گفت: کسب عنوان استان برتر در حوزه امنیت اقتصادی برای سرمایه‌گذاران، ایجاد اشتغال و احیای ۱۶۴ واحد تولیدی تعطیل‌شده از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در این استان طی ۲۹ ماه اخیر بوده است.

وی احیای بیش از ۱۳۰ قنات از محل سفر ریاست جمهوری به استان، انتخاب سمنان به‌عنوان پایتخت کتاب کشور و همچنین نماینده ایران در اتحادیه جاده ابریشم را از دیگر اقدامات مهم انجام‌شده در این استان دانست.

استاندار سمنان گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت قوی مبنی بر اینکه هر کسی از افراد جامعه که با افراد و اقشار مختلفی ارتباط دارد، باید جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کند؛ کارکنان بانک‌های استان نیز لازم است، برای مراجعان خود، امیدآفرینی و افزایش اعتماد را تبیین کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور پای صندوق‌های رأی باشیم.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655319

مهمترین اخبار ایران و جهان: