نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 15:18

واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به بمباران مقر موساد

جریان‌های تکفیری با هدایت رژیم صهیونیستی، اقداماتی را برای ناامن‌سازی شرق کشورمان انجام دادند که حادثه تروریستی راسک و انفجار در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان نمونه‌ای از این موارد بود.

فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - «ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه اقلیم شمال عراق و همین طور مقر آموزش نیروهای تکفیری در غرب سوریه، بیشتر از همه باید در چارچوب دفاع از امنیت کشور تحلیل شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و شهادت هموطنان کرمانی بیان کرد: جریان‌های تکفیری با هدایت رژیم صهیونیستی، اقداماتی را برای ناامن‌سازی شرق کشورمان انجام دادند که حادثه تروریستی راسک و انفجار در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان نمونه‌ای از این موارد بود.

عمویی در ادامه افزود: ما یک معاهده امنیتی با عراق داریم که انتظار است این معاهده به طور کامل اجرایی شود و کشورهای همسایه باید مسؤولیت حُسن همسایگی را به درستی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: ما بارها به مقامات کشورهای همسایه تاکید کردیم که نباید خاک خود را فرصتی برای عملیات علیه مردم کشورمان یا جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران قرار دهند و گروه‌های تکفیری هم باید بدانند که توان آن جمهوری اسلامی ایران قابل محک زدن نیست و ایران در هر شرایطی قابلیت دفاع از مردم خودش را دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدامات تروریستی و انتقام خون شهدا، به جهت تأمین منافع مردم کشورمان و تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی به عملیات دقیقی دست زد و با توان موشکی حرفه‌ای کشورمان، این نقاط بحران‌ساز برای ایران را به چالش کشاند‌ و‌ باید از مجریان این اقدام تقدیر و تشکر صورت گیرد.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641063

مهمترین اخبار ایران و جهان: