نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 13:50

خون شهید سلیمانی ماهیت اسرائیل را برای جهان نمایان ساخت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با عنوان اینکه خون شهید سلیمانی ماهیت اسرائیل را نمایان ساخت، گفت: مجاهدت‌های شهید سلیمانی به گونه‌ای بود که دشمنان اسلام و انقلاب حتی از تصویر و نام این شهید هم در هراس هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج با بیان اینکه به برکت خون شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، همه دنیا ماهیت رژیم صهیونیستی را فهمیده است، اظهار کرد: به همین دلیل در کشورهای اروپایی و امریکایی راهپیمایی‌های چند هزار نفری ضد اسرائیل و امریکا جنایتکار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر روزی رئیس جمهور امریکا سمت یکی از این کشورها اخم می‌کرد کودتا در آن شکل می‌گرفت و دولت مرکزی آن ساقط می‌شد، اما امروز به برکت خون شهید سلیمانی و ایثارگری این شهید والامقام دیگر کسی برای امریکا و ایادی آن ارزشی قائل نیستند.

وی افزود: مردم سلحشور یمن در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ایستاده و اجازه تردد به کشتی‌های تجاری آنان را در باب‌المندب و دریای احمر نمی‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه صلابت و قدرت جبهه مقاومت در پرتو مجاهدت‌های شهیدانی مثل حاج قاسم سلیمانی ممکن شده است، گفت: شهید سلیمانی هرآنچه که داشت را در راه خدا تقدیم کرد، زندگی، مجاهدت و شهادتش هم برای خداوند بود و اگر اخلاص شهید سیلمانی نبود مرزهای جغرافیایی و تاریخی در نمی‌نوردید.

وی اضافه کرد: شهید قاسم سلیمانی انسانی متعالی بود که تمام اقدامات و فعالیت‌هایش بر محور تعالیم دین اسلام و در راه رضای خداوند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر بود، و در تمام جهان به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است.

سادات عنوان کرد: در دنیایی که با بحران الگوها مواجه هستیم شهید سلمیانی بهترین الگو برای جامعه است چرا که این شهید والامقام اسوه و نمونه اخلاص در عمل و گفتار و کردار بودند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در اندیشه و تفکر، تابع مکتب اسلام بود و این امر رمز محبوبیتش در بین مردم است، گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی در ایجاد وحدت اسلامی و خروج تکفیری‌ها در منطقه نقش بسیاری داشتند که باید برای نسل جوان ما تبیین شود.

سادات با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب حتی از تصویر و نام شهید سلیمانی در هراس هستند، گفت: اقدام دشمنان در به شهادت رساندن جمعی از هموطنانمان در کرمان نشان از عجز و ترس آن از نام و یاد این شهید و مکتب آزادی‌خواه شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627419

مهمترین اخبار ایران و جهان: