نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 10:59

نقش‌آفرینی ارتش در شوکت و جلال نیروهای مسلح ایران

امام جمعه کرمان گفت: ارتش در شوکت و جلال نیروهای مسلح نقش مهمی دارد و امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی از قدرت‌های نظامی برتر جهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در  دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان و پرسنل نیروی هوایی ارتش در کرمان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: همافران نشان دادند با مردم و از مردم و انقلابی هستند و با حرکتی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از خود نشان دادند تحول چشمگیری را در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی به‌وجود آوردند.

وی بیان کرد: نیروی هوایی ارتش در حرکتی که قبل از پیروزی انقلاب انجام داد دشمن و حکومت طاغوت را مایوس کرد و ثابت کرد انقلاب بزودی پیروز می‌شود.

امام جمعه کرمان ادامه داد: خدمات ارتش به نظام جمهوری اسلامی بسیار زیاد است و جمهوری اسلامی هم خدمت‌هایی به ارتش کرد و از جمله خدمات ارتش می‌توان به حرکت نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷ و پیوستن به انقلاب امام راحل و مردم اشاره کنیم که رژیم قبل را مایوس و افق پیروزی را نزدیک کرد.

علیدادی‌سلیمانی همچنین از ارائه تجربیات نظامی ارتش به سایر نیروهای نظامی شکل‌گرفته بعد از انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی دیگر از خدمات ارتش نام برد و افزود: ارتش در این شوکت و جلال نیروهای مسلح نقش مهمی دارد و امروز ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی از قدرت‌های نظامی برتر جهان است.

وی ابراز داشت: حضور فعال و میدانی ارتش در ۸ سال دفاع‌مقدس را شاهد بودیم و ارتش در این دوران جانانه ایستاد و شهید‌، جانباز و آزاده‌هایی را تقدیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اضافه کرد: انقلاب اسلامی این هنر را داشت که نگاه و فکر در ارتش را ارزشی و الهی کرد و ماموریت‌های ارتش ما مقدس و ارزشمند است.

علیدادی‌سلیمانی اظهار داشت: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی با سایر ارتش.های دنیا متفاوت است و این تفاوت به علت نگاه ارزشی و الهی در ارتش ماست.

همچنین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در سخنانی اظهار داشت: این دیدار به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سالروز بیعت نیروهای هوایی با امام راحل در سال ۵۷ برگزار شد تا تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی و همچنین نماینده ولی فقیه در استان صورت گیرد.

امیر غلامعلیان ادامه داد: بازدارندگی در حوزه دفاعی و امنیتی در جمهوری اسلامی مرهون تلاش‌های همه نیروهای مسلح است و هماهنگی امروز بین نیروهای مسلح طی دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌نظیر  است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661163

مهمترین اخبار ایران و جهان: