نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 16:01

مردم با هدایت رهبر انقلاب، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد/ نمایندگان نباید در عزل و نسب‌ها دخالت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کشورهایی مانند فرانسه، آلمان که دستشان با ارسال خون‌های آلوده و تجهیز رژیم بعث به خون مردم ایران آلوده است امروز دَم از حقوق بشر و کمک به مردم ایران می زنند که البته مردم با هدایت رهبر حکیم انقلاب این توطئه‌ها را خنثی می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز بجنورد با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان در اعتراض به ورود نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت آمریکا به ایران اعتراض کردند و رژیم شاهنشاهی متاسفانه 3 نفر از آنها به شهادت رساند. 

وی گفت: حرکت کشور در هر حوزه ای نیازمند حرکت دانشجویان است و چنانکه امروز نیز رشد کشور در بخش های مختلف در سایه تلاش دانشجویان بوده و ادامه پیدا خواهد کرد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به روز مجلس، افزود: وظیفه مجلس شورای اسلامی ریل گزاری برای دولت است و این مجموعه تکلیف بخش های مختلف را مشخص می‌کنند، به همین دلیل کسانی که وارد مجلس می شوند اشخاصی باشند که منافع مردم، دین و کشور را در نظر بگیرند. 

وی بیان داشت: نمایندگان صحبت های مردم را باید به مسئولین کشور برسانند. 

حجت الاسلام نوری گفت: نماینده اگر در عزل و نصب دخالت کرد، نمی‌تواند اگر کم کاری در جایی دید کسی را مواخره کند و یا پیگیری امورات را از مسئولان انجام دهد. 

امام جمعه بجنورد ادامه داد: نظام استکباری پس از جنگ ناخواسته کاری کرد تا دلهای مردم منطقه به سمت ایران سوق پیدا کند. 

وی بیان داشت: به همین دلیل دشمن تصمیم گرفت تا در اطراف ایران داعش را ایجاد کند تا بعد از عراق و سوریه ایران را به به آشوب برساند و از ایران سوریه‌ای ایجاد کند اما با رشادت اشخاصی چون شهید سلیمانی به این اهداف شوم نرسیدند. 

حجت الاسلام نوری گفت: امروز نیز با تجهیز کسانی که روحیه داعشی را دارند مانند منافقین و کوموله، می‌خواهند کشور را به آشوب بکشند اما بدانند کور خوانده اند. 

وی افزود: کشورهایی مانند فرانسه، آلمان و تعدادی از کشورهای اروپایی که دستشان با ارسال خون‌های آلوده و تجهیز رژیم بعث به خون مردم ایران آلوده است امروز دَم از حقوق بشر و کمک به مردم ایران می زنند که البته مردم با هدایت رهبر حکیم این توطئه‌ها را خنثی می کند. 

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 893163

مهمترین اخبار ایران و جهان: