نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 17:33

ارازل قمه به دست بزرگراه اردبیل دستگیر شدند

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: اراذل و اوباش قمه به دست بزرگراه اردبیل- نمین توسط نیروی انتظامی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار سیدجواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی اخبار و تماس تلفنی شهروندان با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که تعدادی اراذل و اوباش با ایجاد اختلال در بزرگراه اردبیل -نمین باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و ایراد خسارت به خودروهای عبوری شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ سبلان با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت اراذل اوباش را شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: پرونده این اراذل برای رسیدگی به دستگاه قضائی تحویل داده می‌شود و با هرگونه رفتار مجرمانه و برهم زننده آرامش اجتماعی برخورد قاطعانه و قانونی خواهد شد.

سردار تقوی با بیان اینکه پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و همشهریان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209219

مهمترین اخبار ایران و جهان: