نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 15:33

نظارت بر نانوایی‌ها در اسفرورین افزایش یابد

قزوین- امام جمعه اسفرورین با گلایه از کمبود نان در اسفرورین خواستار افزایش نظارت بر نانوایی‌ها و رفع مشکلات آنان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسین شهبازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اسفرورین با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت معصومه و روز دختر اظهار کرد: مقام دختر در اسلام و در نزد معصومین جایگاهی رفیع و بالا دارد.

وی با بیان اینکه موضوع حجاب و تلاش برای بی ارزش کردن آن با هدف بی ارزش کردن جایگاه رفیع زن و دختران جامعه است، افزود: امروز حجاب در نزد دشمنان این ملت وسیله‌ای برای دشمنی با دختران و زنان ایرانی و مسلمان است.

امام جمعه اسفرورین تصریح کرد: امروز دشمن با فریب برخی از بانوان سعی در تخریب عفت و حیای بانوان دارد و خواهران باید بیش از هر زمان به حجاب خود اهمیت دهند.

حجت‌الاسلام شهبازی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصاد در کشور تاکید کرد: مهار تورم دستور مقام معظم رهبری است و باید نسبت به تحقق این راهبرد سال تلاش شود.

وی تاکید کرد: امروز مردم بیش از هر زمانی به مدیریت اقتصادی کشور گلایه دارند و نیاز است دولت سیزدهم با نگاهی جهادی و انقلابی که دارد نسبت به رفع دغدغه‌های مردم در این زمینه اقدام کند.

امام جمعه اسفرورین با اشاره به هفته جمعیت گفت: بانک‌ها باید به وظیفه خود نسبت به قانون جوانی جمعیت و پرداخت به موقع تسهیلات در حوزه فرزندآوری اقدام کنند

وی با اشاره به مشکل کمبود نان در اسفرورین ادامه داد: مردم در ماه‌های اخیر در اسفرورین با مشکل جدی نان روبرو هستند و نیاز است نظارت و بازرسی بیشتری نسبت به این امر در این شهر وجود داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1222719

مهمترین اخبار ایران و جهان: