نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 22:36

امدادرسانی هلال احمر در سایر کشورها نماد توانمندی آنها است

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: نقش‌آفرینی امدادگران هلال احمر ایران در سایر کشورهای حادثه‌دیده نشانه توانمندی و آمادگی آنها در خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه شنبه در دیدار با مسئولان هلال احمر گلستان اظهار کرد: زحمات شما هلال احمری‌ها، مسئولیت کاری و تکلیف الهی خدمت به مردم که بر عهده دارید اگر با میل و رغبت انجام شود ثواب آن چندین برابر خواهد شد.

امام جمعه گرگان افزود: میان مسئولیت شغلی با عمل صالح فرق وجود دارد؛ کسانی که به مردم خدمت می‌کنند در نزد خداوند محبوب تر هستند و عمل صالح یکی از راه‌های حتمی ورود به بهشت است.

نورمفیدی گفت: کار شما مصداق فرمایش امام حسین (ع) است که همانا حوائج مردم از نعمت‌های خداوند بر شما است.

وی افزود: هلال احمری‌ها همچون سربازان پا به رکاب و آماده به خدمت هستند، کاری کنید که عمل شما تبدیل به عمل صالح شود و از خداوند حقوق دریافت کنید.

امام جمعه گرگان گفت: اینکه هلال احمر صدای فریاد کمک کشورهای دیگر همچون ترکیه و سوریه را می‌شنود نشانه آماده به کار و آماده به خدمت بودن و توانمندی آنها است.

گفتنی است در ابتدای جلسه قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گزارشی از خدمات هلال احمر استان در سال گذشته ارائه کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192763

مهمترین اخبار ایران و جهان: