نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 15:57

«علی طاهری» جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی به یاران شهیدش پیوست

سردار «علی طاهری» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد، روز یکشنبه ۱۴ آبان‌ماه، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی به جمع یاران شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار «علی طاهری» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد، روز یکشنبه ۱۴ آبان‌ماه، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی به جمع یاران شهیدش پیوست.

شهید سردار علی طاهری سوم مهرماه سال ۱۳۴۱ در زنجان متولد شده و با عضویت در بسیج و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، سوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه کوشک به درجه جانبازی نائل و قطع نخاع شد. او صبح روز گذشته پس از تحمل ۴۱ سال درد و رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز با صدور پیامی شهادت جانباز سردار علی طاهری را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

انا لله وانا الیه راجعون

خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر طاهری

سلام علیکم

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند. آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند.

جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پرتمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «حاج سردار علی طاهری» تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم صبر جمیل برای بازماندگان و علوّ درجات برای آن جانباز شهید معزز از بارگاه ایزد منان خواستارم.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563363

مهمترین اخبار ایران و جهان: