نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 20:13

برگزاری نمایش «شعله در آغوشش کشید» و نمایشگاه «فاطمیون» در موزه دفاع مقدس

نمایش «شعله در آغوشش کشید» و نمایشگاه «فاطمیون» به مناسبت ایام فاطمیه به طور رایگان در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت فارس، به مناسبت ایام فاطمیه نمایش «شعله در آغوشش کشید» که سوگواره‌ای در باب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها است به مدت ۴ روز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. 

این مراسم که به همت معاونت فرهنگی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با مشارکت گروه فرهنگی «نسل پنجم» تدارک دیده شده با نویسندگی و کارگردانی فرینا اولیائی آبکنار و با حضور دانش‌آموزان فعال در حوزه تئاتر و بازیگرانی مثل ولی‌الله اشرفی، محمدرضا مردان‌خانی، امیر خالقی‌فر، مرضیه نهنگ‌زاده، سارینا اولیایی، فاطمه خزایی و ... برگزار می شود.

علاقه‌مندان می تواند برای رزرو رایگان به آدرس https://formafzar.com/form/ez6rc مراجعه و با توجه به محدودیت ظرفیت  نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این نمایش از شنبه ۱۸ آذرماه تا سه‌شنبه ۲۱ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن همایش های بین‌المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اجرا خواهد کرد.

همچنین نمایشگاه «فاطمیون» به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها آثار هنری شامل خوشنویسی، نقاشی و نقاشی خط ۲۰ هنرمند اعم از رضا ولدخانی، حسین مرادنژاد، مژگان مختاری‌فرد، لیلا عبدالمالکی و ... را در گالری فکه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در  میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی به نمایش می‌گذارد.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۴ بعدازظهر فردا ۱۶ آذر تا چهارشنبه ۲۲ آذرماه از آن دیدن کنند. 

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596419

مهمترین اخبار ایران و جهان: