نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 16:19

مسمومیت، سوله واحد تولیدی در راوند کاشان را تعطیل کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به مسمومتی دوباره یک واحد تولیدی در راوند کاشان گفت: این سوله که در بخش دکوراتور قرار دارد، حدود ۲۰۰ کارگر دارد و فعلا تعطیل شد تا علت حادثه مشخص شود.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به گازگرفتگی مجدد کارگران یک واحد تولیدی در راوند کاشان اظهار داشت: گزارش رسید تعداد ۲۰ نفر از کارکنان این واحد تولیدی با علائم تنفسی دچار گازگرفتگی شده‌اند.

وی افزود: بلافاصله اورژانس و آتش‌نشانی اعزام شدند که ۶ نفر به صورت سرپایی درمان و ۱۴ نفر به بیمارستان اعزام شدند که ۱۰ نفر از آنها مرخص و تنها ۴ نفر در بیمارستان بستری هستند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه تیم‌ها در حال بررسی علت حادثه هستند، بیان کرد: تیمی از محیط زیست، آتش‌نشانی و مرکز بهداشت در حال بررسی فنی حادثه هستند تا علت مسمومیت مشخص شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه اوضاع تحت کنترل است، خاطرنشان کرد: این کارخانه ۱۵۰۰ نفر نیرو دارد، این سوله که در بخش دکوراتور قرار دارد، حدود ۲۰۰ کارگر دارد و فعلا تعطیل شد تا علت حادثه مشخص شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602719

مهمترین اخبار ایران و جهان: