نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 15:07

کشف 195 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 195 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک کامیون در عملیات مشترک پلیس فارس و استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک‌زاده در خصوص این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با انجام  اقدامات اطلاعاتی و تخصصی توسط پلیس استان گیلان، از انتقال یک محموله تریاک در محور مواصلاتی کوار به شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محور مورد نظر اعزام و حین کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن کامیون، 195 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف کنند، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با قاچاقچیان مواد مخدر مقابله کند و طرح‌های مقابله ای با سوداگران مرگ به طور مستمر ادامه دارد.

کشف 26 کیلو حشیش  در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی با بیان این خبر، تصریح کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون یدک‌کش که حامل سواری پیکان بود مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مامورین در بازرسی از این خودرو (سواری پیکان) موفق شدند 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای در گلگیر جلو جاسازی شده بود کشف کنند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه در این خصوص 2 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد کرده و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

جاساز مواد مخدر با هوشیاری ماموران لو رفت

سرپرست فرماندهی انتظامی جهرم از کشف 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدپور بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کارکنان پلیس فرودگاه جهرم حین کنترل مسیرهای حوزه استحفاظی، به یک خودرو کوئیک مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بازرسی از این خودرو 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر شبکه برف پاکن جاسازی شده بود کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی جهرم با اشاره به اینکه راننده و 2 سرنشین خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان در دستور کار این فرماندهی است.

پایان پیام/پ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603819

مهمترین اخبار ایران و جهان: