نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 15:10

امام جمعه میناب: راهکار مقاومت در برابر جنگ ترکیبی، جهاد تبیین است/ دستگاههای فرهنگی نخبگان را آموزش دهند

امام جمعه میناب گفت: ما با جهاد تبیین باید دشمن شناسی را به درستی به نسل جوان بیاموزیم و در عین حال راهکار مقابله با توطئه فکری و رسانه‌ای و روانی دشمن را نیز آموخته و به کار ببندیم و در این زمینه دستگاههای مختلف مسؤولیت دارند که به خوبی آموزش نخبگان را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میناب با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی ع گفت: برای شناخت بهتر امام علی (ع) باید فاصله ها را کم کنیم و علی را نباید با معاویه مقایسه کنیم بلکه علی را باید با پیامبران اولوالعزم مقایسه کرد.

وی افزود: رسول خدا علی (ع) را باب علم و اندیشه برشمرده و او در همه عرصه‌ها در قامت انسانی کامل رفتار و عمل کرده است.

به گفته امام جمعه میناب، امروز جبهه اسلام و جبهه مقاومت در برابر یک جنگ ترکیبی تهاجمی از سوی دشمنان قرار گرفته است و راهکار مقابله با آن نیز جهاد تبیین به معنای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای اسلام برای ملت‌ها است.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: جهادتبیین زن ومرد وپیروجوان نمی شناسد و همه در هر سن و سالی می‌توانیم جهادگر برای انقلاب اسلامی باشیم و برای نسل جوان خدمات چندین ساله انقلاب بازگو را بازگو کنیم.

خطبب جمعه میناب اضافه کرد: ما با جهاد تبیین باید دشمن شناسی را به درستی به نسل جوان بیاموزیم و در عین حال راهکار مقابله با توطئه فکری و رسانه‌ای و روانی دشمن را نیز آموخته و به کار ببندیم  و در این زمینه دستگاههای مختلف مسؤولیت دارند که به خوبی آموزش نخبگان را انجام دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: فرجام این انقلاب تحقق حیات طیبه این انقلاب برای ملت شریف ایران خواهد بود و این انقلاب زمینه ساز برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی در پایان بیان کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بدانند که با ایجاد موانع در پیشرفت انقلاب راه به جایی نخواهند برد و این انقلاب به رهبری امام خامنه ای بدست ولی عصر (عج) خواهد رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016919

مهمترین اخبار ایران و جهان: