نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 12:29

مسئولان شهرستان گناوه با شهدا تجدید بیعت کردند

گناوه- همزمان با آغاز هفته دولت، مسئولان شهرستان گناوه با حضور در گلزار مطهر شهدا با آرمان‌های بلند شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت کنندگان در این آئین معنوی با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه بر مزار مطهر شهدای شهرستان به مقام شهدا ادای احترام کردند و با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، شهدای والامقام، امام (ره) و مقام معظم تجدید پیمان کردند.

فرماندار گناوه صبح پنج شنبه در این آئین معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای پاسداشت حماسه‌ها، خدمات و جانفشانی‌های همه شهدای والامقام و بیان خدمات ارزشمند دولت انقلابی و مردمی است.

محمد تقی صفری افزود: همه ما مفتخر هستیم که آغاز هفته دولت با نام و یاد شهیدان است و همه ما مدیون این شهیدان والامقام مقام هستیم.

مسئولان شهرستان گناوه با شهدا تجدید بیعت کردند

وی با بیان اینکه ادامه مسیر و راه شهیدان وظیفه کنونی ما است، گفت: امروز در آغاز هفته دولت در این مکان مقدس حضور یافته‌ایم تا با شهدای که حاضر و ناظر بر همه اعمال و رفتار ما هستند تجدید میثاق دوباره داشته باشیم.

وی گفت: امروز در این مکان مقدس با شهدا و امام راحل که با راه خدمت رسانی به مردم را برای ما ترسیم کردند و استقلال و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند برای پیمودن راه آنها تجدید عهد و پیمان می‌کنیم.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: مسئولان باید با الگوگیری از این شهدای والامقام خدمت رسانی صادقانه به مردم، تبعیت پذیری از ولایت فقیه، بصیرت، دشمن شناسی، اخلاص و تواضع را سرلوحه کاری کار خود قرار دهند و در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند.

مسئولان شهرستان گناوه با شهدا تجدید بیعت کردند

قرائت زیارت نامه شهدا و مداحی از دیگر بخش‌های این آئین معنوی و نخستین برنامه هفته دولت در شهرستان گناوه بود.

مسئولان شهرستان گناوه با شهدا تجدید بیعت کردند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465919

مهمترین اخبار ایران و جهان: