نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 15:45

ایجاد بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان استان ایلام

ایلام-مدیرکل کمیته امداد ایلام از ایجاد بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان استان ایلام طی یک سال گذشته خبر داد.

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح خدمات یک ساله این نهاد به نیازمندان که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت از ایجاد بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان استان در این مدت خبر داد.

وی بیان کرد: برای راه اندازی این تعداد شغل بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سمت و سوی جدید کمیته امداد استان خدمات قرض الحسنه ای است گفت: در یکساله اخیر بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نیازمند در استان در راستای تأمین مسکن، خدمات حمایتی، درمان، کارگشایی و اشتغال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد تأمین کالاهای ضروری برای نیازمندان و همچنین تأمین کالاهای جهیزیه برای زوجهای مددجو را از دیگر خدمات کمیته امداد در این مدت برشمرد و گفت: در این زمینه‌ها در یکسال اخیر حدود ۹ هزار قلم کالای ضروری به ارزش بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار خانواده‌های نیازمند استان قرار گرفته است.

طاهری تصریح کرد: در زمینه‌های خدمات گوناگون فرهنگی و آموزشی نیز در این مدت به بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر خدمت رسانی شده و ۶۵۰ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان، ارائه خدمات گوناگون مسکن شامل: ساخت، بهسازی و فضاهای جانبی و پرداخت ودیعه و اجاره به تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ مورد با هزینه کرد بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال و همچنین پرداخت کمک معیشت، حمایتی، درمانی و خدمات موردی به ارش بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از جمله دیگر خدمات برجسته کمیته امداد در یک سال اخیر بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477263

مهمترین اخبار ایران و جهان: