نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 09:23

۱۴۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در مغانسر افتتاح شد

پارس‌آباد - بخشدار شهر مغانسر گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۴۴ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شهر مغانسر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سید وکیل طهماسبی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تعداد ۱۴۴ پروژه و طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در هفته دولت در شهر مغانسر شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: طرح زیرسازی و آسفالت خیابان امام خمینی (ره) تکله‌کندی، اجرای کابل خودنگهدار و توسعه شبکه برق‌رسانی شهر مغانسر و روستاهای حلاج‌آباد و محمودآباد طالقانی به طول ۱۲ کیلومتر، نصب یک دستگاه ترانس و ساخت ۵۳ واحد مسکن روستایی نمونه‌هایی از پروژه‌های افتتاحی بود.

بخشدار مغانسر با قدردانی از زحمات مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت اصلی مسئولان باشد چرا که مردم صاحبان اصلی کشور هستند.

طهماسبی تاکید کرد: مدیران باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی از این فرصت به نحوه شایسته برای بیان دستاوردهای انقلاب استفاده کنند.

بخشدار شهر مغانسر با اشاره به اینکه ساده‌زیستی و مردمی بودن از مشخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر است، افزود: ساده‌زیستی، مردمی بودن و خدمت بی‌منت از مشخصه‌های شهید رجایی و باهنر بود و می‌طلبد که ما نیز از این شهیدان بزرگوار اسوه و الگو بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478163

مهمترین اخبار ایران و جهان: